zondag 21 juni 2015

52 weeks of memories #summer

In mijn allereerste blogpost vertelde ik jullie al over mijn interesse in huis-tuin- en keukenfotografie. Dat ik er iets meer mee bezig wil zijn en dat ik pogingen doe om deze te verbeteren. Daarom ging ik dus ook de uitdaging '52 weeks of memories' aan die ik vond op de blog www.findingmyselfyoung.com. Hier nog eens het hele overzicht van de thema's die per week aan bod komen. Ik koos er trouwens voor om ze echt één voor één af te werken en niet zomaar lukraak een week te kiezen. Dus dat wou zeggen dat deze eerste week het thema 'zomer' gefotografeerd moest worden. 


Nu was het mijn bedoeling om mij ook te focussen op het fotograferen van mijn twee jongens, maar ja, deze eerste week viel al letterlijk en figuurlijk in het water. Echt zomerweer hebben we dus niet gehad en daardoor bleven de echte zomerfoto's (en zeker die met de kids) een beetje achterwege. Ik heb mij dan gezocht naar wat alternatieven die mij deden denken aan de zomer of die voor mij zomer uitstralen. Het is dus nog niet bijster veel geworden, maar ik hoop dat jullie toch wat genieten van deze eerste fotoreeks. Ik ben zeker van plan om de zomerweek nog eens over te doen van zodra we echt goed weer hebben. Ik ben vooral benieuwd naar wat dan mijn inspiratie zal zijn. Enjoy!















Vanaf morgen een nieuwe week en gaan we verder met de challenge! Op naar #Happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten